in Internet

Kako naterati posetioce da se prijave na RSS i Newsletter [en]

Ako ste pokrenuli neki web sajt, vaš cilj je da isti bude dobro posećen. Treba naterati ljude koji prvi put posete vaš sajt dođu opet. Deo posetilaca će možda bukmarkovati vaš sajt i doći ponovo, ali za druge posetioce potrebno je uložiti više truda. Ukoliko vaš sajt ima i RSS, možete im ponuditi da se prijave na vaš RSS i redovno čitaju šta ima novo na vašem sajtu. Druga varijanta je da im ponudite Newsletter. Za Newsleter preporučujem da koristite servis Zookoda o kojem sam već pisao. Sa Zookoda servisom ćete moći da čitaocima šaljete RSS sadržaj ili opet neka obaveštenja direktno u elekronsko sanduče. Ako šaljete RSS sadržaj znajte da i to ima uticaj na vašu posetu. A sada kako ih naterati da se prijave na RSS i/ili Newsletter?

Prijava za RSS i Newsletter mora biti vaš prooritet. Na prvoj stranici morate imati link do RSS izvora koji treba da bude na vidnom mestu, kao i box za prijavu za Newsletter. Za RSS izvor preporučujem da koristite klasičnu sličicu za RSS : RSS.

Druga važna stvar je da prijava za Newsletter ima što manje koraka. Što prijava ima koraka i jednostavnija je više će se ljudi prijaviti na vaš Newsletter. Sajt marketingexperiments.com je napravio test subscription pathway optimization testing. Skratili su korake prijavljive na besplatan newslette za samo jedan korak, a broj prijavljenih je skočio za neverovatnih 711%. Eto ako koza laže, ne laže rog.

Napravite posebnu statičku stranicu za prijavu, pogledajte kako sam ja to uradio za sajt Preview Gadgets. Na toj stranici ponudite link do RSS izvora i umetnite box za prijavu na Newsletter. Ponudite posetiocima koji nisu upućeni u RSS link gde mogu saznati šta je to RSS i kako im može koristiti.

Ako želite da naterati posetioce da se prijave na newsletter ili RSS ili da ih naterate na bilo kakvu akciju, morate da ih jednostavno zamolite. Ukoliko je u pitanju blog možete na kraju svakog posta da poručite čitaocu da ukoliko mu se dopao tekst može da se prijavi na RSS izvor ili besplatan Newsletter. Ja sam tako na kraju svakog posta na Preview Gadgets dodao tekst:

If you enjoyed this post, get free updates by email or RSS.

Ovo se naravno može primeniiti na svaki sajt koji ima tekstove, vesti ili neke članke.

Da biste videli kakav efekat ovakve izmene mogu izazvati, preporučujem da koristite FeedBurner, koji će pratiti koliko posetilaca čita vaš sadržaj preko RSS-a. FeedBurner ima i mnoštvo drugih opcija koje će vam pomoći da upoznate svoje čitaoce.

Sve ovo je potrebno da biste olakšali vašim čitaocima put do svežeg sadržaja sa vašg sajta.

Write a Comment

Comment