in e-marketing

Želite li da povećate zaradu vašeg web sajta ? [en]

Nick Usborne, vlasnik sajta http://www.conversioninsights.com/, ekspert za optimizaciju sajtova posatavio je odličan audio zapis na FreeIQ, u kojem je opisao šest načina, koji će vam povećati zaradu na web sajtu. Svi vi želite da posetioci klikću na reklame na vašem sajtu. Poslušajte neke od saveta, koje je Nick podelio sa nama, i siguran sam da će se i CRT (procenat klika) povećati.

Jednostavno – Ne komplikovano
Jednostavnost jeste ono što će vam povećati zaradu, nemojte da komplikujete ni sa jednim segmentom vašag web sajta. Jednostavan layout, jednsostavni izbori za posetioce, jednostavnost tekstova su pravi put do zarade.

Jedna kolona
Nick poručuje da smanjimo broj kolona na sajtu, ukoliko je to moguće na samo jednu kolonu. Malo je web sajtova sa jednom kolonom, ali reduciranje broja kolona je ono što možete imati na umu prilikom dizajniranja sajta. Ovaj zaključak je Nick izvukao iz mnogo testova koje je radio na veoma posećenim web sajtovima, i kako su ukulanjali kolonu po kolonu, broj klikova se povećavao. Poenta je da leva i desna kolona, prepune reklama, šljaštečih banera i slično odvlače paznju posetioca.

Fokus
Jednostavni tekstovi koji su fokusirani na samo jednu temu i samo jedan proizvod. Nemojte da pišete o različitim temama u jednom bloku teksta, kako ljudi koji čitaju ne bi mislili na više različitih stvari u jednom trenutku. Ako su ljudi fokusirani ja jednu temu / proizvod / usligu onda im istu možete i prodati u suprotnom ostajete bez zarade.

Jednostavna grafika
Pažljivo sa grafikom! Nemojte da preterujete sa slikama i flash animacijama, koje treba da predstave priozvod koji prodajete. Slike moraju biti u centralnoj koloni zajedno sa tekstom, nikako u desnoj koloni, pošto će odvući pažnju sa teksta koji treba da proda proizvod.

Jednostavan izbor – Nema izbora
Ne nudite posetiocima previše izbora, što je izbor veći CRT je manji. Ako naplačujete članarinu za sajt, nećete povećati broj članova tako što ćete ima za 3 meseca ponuditi jednu cenu, 6 meseci drugu cenu, a za 12 meseci najpovoljniju cenu. Ovakve ponude imaju za cilj da nateraju kupca da uplati što veći paket članarine, ali naprotiv ljudi bivaju zbunjeni prevelikim izborom i odlaze sa sajta bez kupljene članarine.

Poslušajte Nick-ov audio zapis.

Write a Comment

Comment